Mega-Fitness | Opis zajęć
566
page,page-id-566,page-template,page-template-full_width,page-template-full_width-php,ajax_fade,page_not_loaded,,qode-title-hidden,qode_grid_1300,footer_responsive_adv,qode-theme-ver-10.0,wpb-js-composer js-comp-ver-4.12,vc_responsive

Opis zajęć odbywających się w naszym klubie:

BOKS to jeden z najstarszych i najbardziej legendarnych sportów, istniejący już od czasów starożytnych. Jest to także wspaniały sposób spędzania wolnego czasu, rozwijający nie tylko ciało, lecz także i umysł. Polepsza on naszą kondycję fizyczną, siłę, szybkość, wytrzymałość, a także wzmacnia charakter ucząc nas nieustępliwości, wytrwałości, odwagi i szacunku dla innych.

MMA (Mieszane sztuki walki) – dyscyplina sportowa, w której zawodnicy sztuk i sportów walki walczą wręcz przy dużym zakresie dozwolonych technik (w zasadzie dopuszcza się wszystkie techniki dozwolone w innych sportach walki bez broni). Rywalizacja toczy się zarówno w stójce, jak i parterze. W typowych walkach MMA dozwolone są rzuty, ciosy pięściami, kopnięcia, dźwignie, duszenia. Zabronione są natomiast techniki stwarzające znaczne niebezpieczeństwo dla zdrowia zawodników.

Street Fighting  to trening bazujący na technikach i metodach treningowych zaczerpniętych z różnych sztuk i sportów walki, którego celem jest nauczenie w bezpieczny sposób prostych technik samoobrony, które będzie można wykorzystać w sytuacji realnego zagrożenia na ulicy oraz oswojenie się z walką.

FBW (Full Body Workout) to nic innego jak trening całego ciała. Na każdej sesji treningowej wykonywane są głównie ćwiczenia złożone angażujące wszystkie partie mięśniowe. Ćwiczenia wykonywane są z umiarkowaną intensywnością natomiast nacisk kładziony jest głownie na technikę ich wykonywania. Jest to trening idealny dla osób które chcą wzmocnić swoje mięśnie i ukształtować piękną sylwetkę. Ćwiczenia wykonywane są w obwodach z podziałem na partie mięśniowe, zaczynamy od tych największych a kończymy na najmniejszych, a obciążenie dopasowywane jest do stopnia zaawansowania. WYkorzystywane jest obciążenie, sztangi, kettle itd.

Gimnastyka odchudzająca– zajęcia przy spokojnej muzyce, łączące cechy rehabilitacji i fitnessu, Krótka spokojna rozgrzewka ma na celu podniesienie tętna w celu spalania tkanki tłuszczowej, a następnie wykonuje się ćwiczenia wzmacniające wszystkie partie mięśniowe. Ćwiczenia z niewielkimi obciążeniami oraz mała ilość powtórzeń pozwoli każdemu na aktywne uczestnictwo w lekcji. Doskonałe zajęcia dla osób starszych, z nadwagą, z bólami kręgosłupa itp. Całość zajęć zakończona stretchingiem.

HIIT– (High Intensity Interval Training) staje się bardzo popularną formą treningu nie tylko wśród sportowców, ze względu na jego korzystny wpływ na spalanie tkanki tłuszczowej. Badania pokazują, że w porównaniu do klasycznych ćwiczeń aerobowych trening interwałowy prowadzi do spalenia nawet do trzech razy większej ilości tkanki tłuszczowej przy jednoczesnym o połowę mniejszym wysiłku energetycznym i ponad połowę krótszym czasie treningu. Działanie takie związane jest z utrzymującym się od kilku nawet do kilkunastu godzin po zakończeniu treningu podwyższonym metabolizmie kwasów tłuszczowych, co prowadzi do zwiększonego spalania tkanki tłuszczowej nawet po zakończeniu ćwiczeń.

Jumping Frog– to innowacyjny program treningowy na specjalnie opracowanych i  skonstruowanych trampolinach! To doskonała forma aktywności fizycznej, która daje maksymalną efektywność. Co więcej to połączenie ogólnorozwojowego treningu z muzyką i dużą dozą dobrego humoru. Trening na trampolinie poprawia kondycję, modeluje sylwetkę , wyzwala endorfiny oraz świetnie spala tkankę tłuszczową. Warto poświęcić czas treningom na trampolinie, ponieważ 10 minut Jumping Frog to 30 minut Joggingu, 1 godzina zajęć to do 2000 tysięcy brzuszków i 1000  spalonych kalorii. Dlatego też zerwij z rutyną zwykłego treningu i zacznij  skakać!

Ovoball- to zajęcia wzmacniające i wyszczuplające sylwetkę. Atrakcyjne zajęcia z wykorzystaniem piłki eliptycznej, które charakteryzują się dużą efektywnością i pozwalają w stosunkowo krótkim czasie ukształtować sylwetkę, przyspieszyć metabolizm i spalić tkankę tłuszczową. Ćwiczenia te zwiększają wydolność fizyczną, poprawiają koordynację ruchową, przyspieszają spalanie tłuszczu i poprawiają przemianę materii. Skóra staje się lepiej ukrwiona i napięta, dlatego ćwiczenia pomagają walczyć z rozstępami i cellulitem. Zajęcia przeznaczone dla wszystkich, bez względu na wiek i poziom sprawności.

Pbu – to forma aerobiku skierowana do osób, które chciałyby wymodelować dolne partie ciała. Porcja takiego ruchu pobudza i dodaje energii. PBU to trening wzmacniająco – kształtujący wykonywany do rytmicznej muzyki. Zaczyna się 10–15 minutową rozgrzewką, po niej następuje kompleksowy zestaw ćwiczeń głównie na dolne partie ciała. Regularne ćwiczenia zapewniają szczupłą sylwetkę: płaski brzuch, jędrne pośladki i smukłe uda.

Pbu extreme– ćwiczenia mają charakter wzmacniająco-kształtujący, który zapewnia płaski brzuch, jędrne pośladki i smukłe uda. Wykorzystanie elementów treningu funkcjonalnego znacznie podnosi intensywność ćwiczeń, co pozwala na szybsze spalenie tkanki tłuszczowej. Są to zajęcia dla wszystkich, którzy pragną bawić się ruchem i uplastycznić ciało.

Pilates- nieaerobikowy system ćwiczeń polegający na wykonaniu precyzyjnych i powolnych ruchów o niewielkim zasięgu. Poprzez prawidłowe wykonanie ćwiczeń możesz wysmuklić swoją sylwetkę, uzyskać płaski brzuch i pozbyć się zbędnej tkanki tłuszczowej.Mięśnie rozciągają się, wzmacniają i stają się bardziej elastyczne, przez co całe ciało odzyskuje sprężystość, poprawia się sylwetka, figura staje się smukła i młodzieńcza, a chód lekki i pełen gracji.

Pilates & Stretching to prosty i skuteczny sposób na poprawienie sprawności ruchowej oraz zwiększenie ruchomości stawów i mięśni całego ciała. Bardzo korzystnie wpływa na ich ukrwienie. Dzięki ćwiczeniom zwiększamy zakres ruchu i elastyczność mięśni, zmniejszamy napięcie mięśniowe i poprawiamy koordynacje ruchową. Rozciąganie staje się przyjemnością. Podczas zajęć stosujemy metodę stopniowego rozciągania mięśni do momentu maksymalnego ich oporu, powtarzając ćwiczenia kilkakrotnie. Pozwala to na uniknięcie jakichkolwiek kontuzji , a w treningu ogólnym daje progresywne rezultaty. Rozciąganie takich partii ciała jak pośladki czy uda pomaga też w walce z cellulitem.

 Step + płaski brzuch zajęcia aerobowe z wykorzystaniem podestu, angażujące całe ciało do pracy. Polegają one na wchodzeniu i schodzeniu z podestu przy użyciu różnego rodzaju kroków, ujętych w mniej lub w bardziej skomplikowane układy choreograficzne. Celem tych zajęć jest poprawa wydolności organizmu, wzmocnienie grup mięśniowych oraz pozbycie się zbędnej tkanki tłuszczowej. W końcowej części zajęć ćwiczenia na wyrzeźbienie mięśni brzucha.

Step & shape- dynamiczne zajęcia prowadzone przy wykorzystaniu stepów. Podczas ćwiczeń wykorzystywane są podstawowe kroki, które połączone w krótki i nieskomplikowany układ, dają możliwość podniesienia tętna oraz rozluźniają między ćwiczeniami kształtującymi sylwetkę.Zajęcia te doskonale kształtują wszystkie partie ciała a także redukują nadmiar tkanki tłuszczowej, poprawiając jednocześnie wydolność organizmu.

 Tabata-  tabata, to unikalny program rozwijający wydolność aerobową i anaerobową. Podkręca metabolizm i stymuluje spalanie tkanki tłuszczowej, jeszcze długo po zakończeniu zajęć. Całość, tworzy  trening interwałowy, w którym wykorzystuje się napięcia izometryczne, ćwiczenia kardio i siłowe. To trening, który daje spektakularne efekty.

Tabata- extra brzuch Tabata – Extra brzuch…zajęcia interwałowe w seriach. Jedna seria zawiera w sobie 8 powtórzeń po 20 ćwiczeń o różnorodnym charakterze z 10 ” przerwą w marszu lub truchcie. Następnie przechodzimy na maty do ćwiczeń mięśni brzucha. Cała godzina to cztery takie serie wraz z poprzedzającą rozgrzewką i kończącym stretchingiem.Zajęcia intensywne z obciążeniem własnego ciała poprawiające kondycję oraz kształtujące i wzmacniające mięśnie całego ciała.

Tbc- trening ten ma charakter ogólnorozwojowy, poprawia kondycję organizmu, wytrzymałość mięśni a jednocześnie poprzez wykonywany trening cardio korzystanie wpływa na spalanie tkanki tłuszczowej oraz układ oddechowy. Jest to kompleksowy zestaw ćwiczeń obejmujący wszystkie partie mięśniowe ciała z użyciem ciężarków, stepów, taśm, małych i dużych piłek.

Trening obwodowy– to rewelacyjne efekty w krótkim czasie, gdyż łączy w sobie elementy treningu siłowego, aerobowego i ćwiczeń rozciągających. Oznacza to, że podczas jednego treningu spalamy kalorie, kształtujemy sylwetkę i jednocześnie rozciągamy mięśnie dzięki czemu ryzyko zakwasów jest minimalne a intensywność ćwiczeń większa. Trening obwodowy odbywa się grupie, przy muzyce i z instruktorem, dzięki czemu żaden z uczestników grupy nie ma wątpliwości jak i w jakim tempie ćwiczyć. Okrąg składa się ze stanowisk, które zmieniamy co ok. 1 minutę. Instruktor pozostaje w środku i jest kimś w rodzaju dyrygenta – nadzoruje wysiłki i motywuje do ciężkiej pracy.

 ZumbaTo inspirowane latynoskimi rytmami połączenie tańca i aerobiku, który poprzez świetną zabawę kształtuje naszą sylwetkę, dba o naszą kondycję, a przede wszystkim napawa nas optymizmem i wprawia nas w świetne samopoczucie, które zostaje na długo, długo poza zajęciami. Proste kroki taneczne, świetne kombinacje ruchów i motywująca muzyka stwarza atmosferę świetnej imprezy i totalnie porywa nas do zabawy. Lekcja cardio z elementami treningu wytrzymałościowego i kształtującego sylwetkę powoduje spalanie ogromnej ilości kalorii, ujędrnia i rzeźbi Twoje ciało.

1z0-810 IT-Exam HP2-E23 Exam C2140-053 Dumps 1Z0-409 Study-Guide 9A0-127 Exam HP0-273 TB0-103 VCE PEGACRS_V6.2 PDF 010-150 Exam-PDF LOT-840 Exam 00M-664 IT-Exam C-BOE-30 Certification 650-669 Dumps BCP-811 Study-Guide 1Z1-820 Dumps M2050-243 IT-Exam 9A0-174 IT-Exam 000-M99 IT-Exam L50-501 Exam 820-424 VCE BCP-340 Study-Guide HP0-685 VCE PEGACSSA Dumps C_TM_90 VCE 050-665-(370) Dumps A2180-253 VCE XK0-001 Dumps HP0-891 Exam-PDF 250-504 VCE 117-151 Exam-PDF HP2-H15 Certification 70-410 IT-Exam NS0-505 Exam-PDF C2090-180 Certification 920-469 PDF 000-077 Exam-PDF MB5-851 HC-035-510-ENU Study-Guide AND-402 Exam C2150-057 Exam-PDF